Cursus "je eigen bloeiende praktijk opbouwen; zakendoen vanuit je hart"
Welke factoren maken je website succesvol en effectief?
Hoe maak je een succesvolle website? Luister hier naar de opname van een teleconferentie van 1 uur (februari 2012) van Margareth, Marianne, Marja en Mary daarover.
Het gaat vooral over het belang van je visie voor je praktijk. Daarop berust een goedlopende praktijk en dus ook een succesvolle, effectieve website.
Deze audio bevat ook een diep bewaard geheim, nl. de behandeling van weerstanden tegen geld volgens de Trans4mator procedure.
Geld verschaft ons keuzevrijheid en dat willen mensen. We willen allemaal meer vrijheid.
Naast deze oefening hoor je hier affirmaties voor een florerende praktijk. Gebruik ze alleen als je er echt aan toe bent,
want ze werken als toverspreuken. Je woord is je toverstaf. Doe elke dag deze oefeningen, volg de inspiratie die je dan krijgt en kom in actie.
Op woensdag 22 februari 2012 is er van 19.00-20.00 uur weer een teleseminar via Skype. We gaan dan praten over manieren om cliënten aan te trekken. Natuurlijk behandelen we dan ook wat blokkades en struikelblokken hiertegen. Deelname aan deze mastermind groep kost 20 euro. Meld je aan per email . Dan ontvang je het rekeningnummer voor de betaling aan Stichting Absolute 1.
Vermeld je emailadres ook op de overschrijving. Dank je wel voor je besluit mee te doen!
Ik ben gestopt met individuele begeleiding van mensen die een succesvolle praktijk willen opbouwen. Ik kwam niet meer toe aan andere dingen die nog meer mijn passie zijn, zoals schrijven. Omdat de vraag toch blijft bestaan, heb ik gezocht naar een vorm waarin ik mijn kennis kan delen zonder helemaal opgeslokt te worden.
Ik heb besloten om deze mensen via workshops, teleseminars en schriftelijke lessen te begeleiden. Onlangs was een eerste workshop en een teleconferentie via skype.
We werken bij zo'n online teleconferentie als volgt:
Eerst doe ik een inleiding, waarin ik iets over mezelf vertel voor de nieuwelingen, dan leg ik uit wat we met deze teleconferentie willen, hoe we werken aan het opbouwen van een florerende praktijk en een open mastermind groep vormen. Dan beschrijf ik waar het dit keer over gaat. Ook vertel ik welke factoren we niet en wel zullen bespreken. Sommige onderwerpen lenen zich gewoon niet om al pratend in een groep te behandelen.
Dan volgt het interactieve deel waarin de deelnemers vragen kunnen stellen en we ook ingaan op blokkades.
Samenvatting: In deze teleconferentie ging het over je visie voor je praktijk, die allesbepalend is voor je succes. Ook over je eigen verhaal op je website. We hebben een paar struikelblokken met EVT behandeld, en met affirmaties gewerkt.
Hierna volgt in grote lijnen wat we zoal hebben besproken.
Margareth Liew-On: De inleiding.
Ik word regelmatig benaderd door coaches en trainers die een bloeiende praktijk willen opbouwen. Ze zijn geen ondernemers van nature, net als ik, toen ik begon, en komen allerlei onverwachte struikelblokken tegen, zoals het vinden van cliënten of een website bouwen.
Waarom benaderen die mensen mij? In tegenstelling tot de meeste bedrijfscoaches werk ik al lang als psychotherapeute en daardoor weet ik hoe de menselijke geest werkt. Met al de ervaring en het gereedschap waarover ik beschik kan ik je snel helpen te veranderen. Door mijn praktijk heb ik heel veel geleerd over spirituele marketing en bedrijfsvoering in overeenstemming met je hoogste belang.
Mijn uitgangspunt in mijn werk is de wet van aantrekking. Dat houdt in dat we beter leren omgaan met onze gedachten en overtuigingen.
Je gedachten zijn electrisch en je emoties zijn magnetisch; samen vormen ze een krachtige electromagneet. Hoe intenser, hoe sappiger je de emotie maakt, hoe sneller je datgene zult manifesteren wat je bezig bent aan te trekken. Het is daarbij zaak alert en voorzichtig te zijn, want je krijgt altijd alles wat je het meest met gevoel oplaadt, zowel positief als negatief. Ik laadt het positieve bewust zoveel mogelijk op met gevoel. Het negatieve wekt meestal automatisch nare gevoelens bij me op, toch raken veel negatieve dingen me niet meer, ik zie ze als onbelangrijk of niet meer als negatief. De dingen die me nog wel raken gebruik ik bewust als contrast om te vragen om iets beters. En dat leer ik ook aan de mensen die zich met mij verbinden.
In de komende tijd wil ik workshops en teleconferenties organiseren voor de mensen die een florerende praktijk willen opbouwen. Daarin gaan we samen na welke blokkades en struikelblokken voor succes er bij de deelnemers leven. Met behulp van de Trans4mator ruimen we de interne belemmeringen op en daarnaast geef ik tips bijvoorbeeld voor het bouwen van een succesvolle website. Hoe verder we komen, hoe meer de deelnemers ook kunnen profiteren van elkaars ervaringen.
De meeste mensen hebben last van angst voor afkeuring en afwijzing en bij het opbouwen van een praktijk is dat een groot struikelblok. Je verkoopt namelijk voor een groot deel jezelf. En als je jezelf niet waardeert, zullen anderen dat ook niet doen. Daarom werken we aan meer zelfwaardering.
Hoe meer eigenwaarde je hebt, hoe meer waarde je aan je diensten hecht. Dan laat je je ook goed belonen voor je werk. Een belangrijke blokkade hierbij is dat in spiritueel wonderland geld erg wordt geminacht. Om geld te kunnen vragen en te accepteren, moeten de meesten eerst hun relatie met geld veranderen.
De praktische tips die ik geef, heb ik zelf met vallen en opstaan geleerd. Veel inzichten kwamen van binnen uit, want de werkwijze van de meeste bedrijfscoaches lag me niet. Mijn goddelijke leiding liet me ook dingen doen die niet verstandig leken, zoals het linken naar andere websites zonder een link terug te vragen. Die websites staan me gewoon aan en ik deel ze graag met mijn bezoekers. Er is echter een spirituele wet die zegt dat je ontvangt wat je geeft. Dus krijg ik allerlei links van websites waar ik niet om gevraagd heb en het zijn websites die echt bij mij passen. Ik krijg ook allerlei aanvragen van die zogenaamde linkfarms en daar reageer ik niet eens op. Ik beschouw ze als spam.
Er is nog een derde poot onder deze workshops en teleseminars. Het lijkt me fijn om een mastermind groep op te bouwen, waarin de deelnemers elkaar steunen op alle mogelijke manieren. Het is meestal veel gemakkelijker om te zien wat een ander zou kunnen doen om het beter te hebben.
Ik schreef in de oproep voor deze teleconferentie:
Het gaat er voor ons, helers, niet om om mensen te manipuleren, maar wel om de mensen te bereiken en te roepen die bij ons horen. Ze hebben je nodig en wachten op je.
Wil jij de jouwen (zoals “Een cursus in wonderen” ze noemt) ook graag ontvangen?
Om de mensen te bereiken die bij jou horen, is het goed om een website te hebben. Het kan heel duur worden als je de weg niet weet. Daarnaast wil je toch dat het bij jou past en dat het de bezoekers zo aanspreekt dat ze zichzelf aan jou toevertrouwen. In de wereld van webbouwers wordt meestal heel commercieel gedacht hierover (en dan is het lastig om jouw spirituele uitgangspunten voor je website te communiceren).
4. Vanavond wil ik dus graag bespreken hoe je een succesvolle website maakt. Er zijn allerlei tastbare zaken die we zouden kunnen bespreken. Waar we het vanavond niet over zullen hebben is:
1. Het visuele concept van je website: ik wil alleen opmerken dat dit iets over jou moet zeggen. Kies dus plaatjes die veel voor jou betekenen.
2. je huisstijl (logo en structuur van je ontwerp)
3. Een goede webhost: De duurste die ik heb, nl. van one.com, kosten 21 euro per jaar per domein en ik ben zo tevreden over ze, ik zou er alleen weggaan als ik eentje vind met een beter statistiekprogramma.
4. de naam van je website; ik wil alleen zeggen dat het beter is om wordpress e.d. alleen voor een blog te gebruiken. De naam van je website moet gemakkelijk te onthouden zijn en liefst ook keywords bevatten en dus iets zeggen over wat je biedt.
5. Google account opzetten voor vindbaarheid. Wanneer je site is opgenomen door de zoekmachines kun je bezoekers naar je website (traffic) krijgen. Er zijn nog meer manieren om bezoekers te krijgen en dat hoort bij het onderwerp voor de volgende keer, nl. hoe krijg ik meer cliënten.
6. Het belang van een nieuwsbrief.
7. Video- en audiopresentaties.
8. Een weblog bijhouden
Ik ga vanavond ook niet in op aspecten als linkedin, een zakelijke facebook en twitter pagina, nieuwsbriefsysteem (autoresponder), webshop e.d.
Ik ga wel praten over het belang om een visie voor je praktijk te hebben en dit over te brengen naar je bezoekers. Daar begint het allemaal mee. Zonder visie ben je ongeïnspireerd en dat straalt je website dan ook uit.
Nu volgt het interactieve deel van onze teleconferentie. Ik wil nu beginnen met je visie voor je praktijk. Dat is het fundament waarop je je website bouwt.
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Heb je een visie voor je praktijk?
Zie je een bloeiende praktijk voor je en hoe ziet dat eruit?
Hoe zie je jezelf je werkweek doorbrengen? Wat is je ideale werkweek en ideale werkdag? Wil je een locale, nationale of internationale praktijk? Met wat voor mensen werk je?
Marianne heeft bij mij de schriftelijke Transformator cursus gedaan en de persoonlijke EVT training voor Trainers. Ze gaf aan dat voor haar bewustwording het belangrijkste is wat ze te bieden heeft. Het gaat om bewustwording van je gedachtenpatronen. Daar komt bij dat meer dan de helft van de gedachten van een mens negatief zijn en door de wet van aantrekking trekken mensen dan overeenkomstige resultaten aan.
Marianne wilde verder graag afwisseling tussen het individueel werken met cliënten en workshops, werken met groepen.
Ik begin zelf niet voor 13.00 uur te werken met mensen. En ik werf geen cliënten uit mijn eigen woonplaats, vanwege mijn drang naar privacy. Dat zijn ook dingen om rekening mee te houden.
Mary vertelde dat zij altijd bezig is mensen terug te brengen naar de Liefde. Haar eerste cursus was “creëeren vanuit je Bron”. Ze heeft al een praktijknaam “Vanuit eigen kracht”. “Je kunt zeggen, je brengt mensen naar hun eigen Bron, naar hun eigen kracht, en ik doe het ook vanuit mijn eigen kracht,” vulde Mary aan.
Marja heeft al een website vitasi.nl en is nu bezig een andere website te ontwerpen voor haar nieuwe producten en diensten. Ze geeft nl. workshops en biedt placemats en kaarten rond de kunst van het beschilderen van artisjokken te koop aan. Ze heeft zoveel inspiratie voor meer producten en voelt zich soms overweldigd door alle ideeën. Marianne gaf het advies aan haar om haar ideeën op een dictafoon in te spreken of in een notitieboekje te zetten. Marja verwelkomde de tip en ging haar artichaut-boekje hiervoor gebruiken.
Margareth: Waarom koos je dit werk? Is het je roeping, koos het jou, of zie je het als een plicht of dat je geen andere keus hebt? Er zijn een paar sleutelvragen om erachter te komen of het je roeping is: Ben je geobsedeerd? Heb je altijd je werk in je achterhoofd?
Ben je gefascineerd met de resultaten van je werk? Want je moet natuurlijk nazorg geven, followup doen. Want wanneer je met iemand hebt gewerkt is het natuurlijk wel goed om die persoon achteraf te vragen of te benaderen “hoe gaat het met je?” Dat doe je eigenlijk alleen als je gefascineerd bent. En je blijft dan leren, je blijft dan groeien.
Je werk is dan zo belangrijk voor je dat je altijd het beste uit jezelf wil halen en uit je cliënten.
Dus boeit het onderwerp je zo dat je blijft leren? Blijf je groeien?
Daagt het werk je uit om het beste uit jezelf en je cliënten te halen?
Daagt het je emotioneel uit? Groei je er spiritueel van?
Wie wil daar iets over zeggen?
Marja heeft gemerkt dat er in haar werk met het scheppen van l'art-i-chaut veel meer drive zit. Ze zei: “Er zit verschil in met wat diep uit je kern komt. Het is echt zo dat je soms om zes uur daarvoor uit je bed komt en soms dagenlang doorgaat. Soms ook niet, hoor, ik heb gemerkt dat het heel afwisselend is. Maar dat is ook natuurlijk, denk ik.”
Ik vroeg Mary en Marianne hoe zij hierover dachten en Marianne vertelde dat ze soms gewoon vergat te eten of de tijd vergat, ze ging zo op in haar passie. Mary wilde ook wat zeggen hierover en jammer genoeg kwam ze niet aan bod.
Ik begon te racen naar het volgende onderwerp, na een blik op de klok. De tijd vloog om. Sorry Mary!
Margareth: Je moet goed kijken naar wat je waardeert aan je werk, dat bewust maken. Anders zit je met een sik van hier tot ginder en dan heb je negatieve gedachten en daarmee trek je steeds meer negativiteit aan. Ik werk er dus bewust aan om mijn werk te blijven waarderen.
Nu vraag ik jullie dus: wat waardeer je aan je werk en wat kan je doen om je werk te blijven waarderen? (M.a.w. wat zijn voor jou de fijne kanten aan je werk? Wat doe je graag?)
Het was even stil, tot Marianne zei: “ik vind het mooi om een schakel te zijn op het levenspad van andere mensen. Als anderen weer even inzicht krijgen in 'zo moet het en zo kan het', en ze kunnen daardoor weer makkelijker moeitelozer leven, ja, dat is het mooie.”
Margareth: wat wij doen is het voeren van transformerende gesprekken met mensen. En dan te zien dat ze transformeren. Soms niet meteen, soms hoor je het een week later of zo. Mary, met EFT maak jij dat ook mee, denk ik?”
Mary: “Ja, mijn fout was geen follow up te doen. En je weet, met EFT heb je heel snel resultaten, dus mensen komen 1 keertje en dan zijn ze van hun klachten af en dan is het klaar.”
Margareth: “Ja, wat je moet doen is follow up, inderdaad.”
Mary had heel veel cliënten in het begin gratis geholpen en dacht dat mond-op-mond reclame zou werken. Dat werkte dus niet, want mensen praten niet gauw met andere mensen over therapie die ze hebben ontvangen. Mary was daardoor gedemotiveerd geraakt. Dit gebeurt met heel veel helers, vooral degenen die met snelwerkende energetische technieken als EFT en EVT werken. Daarom is follow up zo belangrijk, want dan kun je de cliënten de energetische technieken leren voor de zogenaamde 'kleine' problemen, zoals examenvrees, angst voor de tandarts, tics, snurken etc., waarvoor ze geen hulp zoeken. En ze gaan zelf dan ook meer de waarde inzien van wat ze van jou kregen.
Je werk zal niet alleen bestaan uit dingen die je leuk vindt. Je bent echter bereid om te doen wat noodzakelijk is, wanneer je toegewijd bent en overtuigd van de waarde van wat je geeft. Wat zijn de dingen die je niet graag doet, die je niet fijn vindt? Het is mogelijk om manieren te verzinnen om ze leuker te maken of uit te besteden.
Margareth: “De mensen die je al hebt, die moet je koesteren. Anders moet je eindeloos op zoek naar nieuwe cliënten.” Je moet natuurlijk altijd op zoek naar nieuwe cliënten, maar de mensen die je werk kennen en jou al waarderen, zijn heel fijn om mee te werken.
Je moet dan wel telkens met nieuwe producten komen.
Margareth: “vanuit je visie schrijf je teksten op je website en gevalsbeschrijvingen opstellen en getuigenissen opnemen. Daar kun je gewoon naar vragen, het is verbazingwekkend hoe liefdevol mensen bereid zijn je dat te geven. Het is ook belangrijk om een plan te hebben voor je nieuwsbrief. Mensen moeten meestal een paar keer je website bezocht hebben voordat ze met je in zee gaan. En na het eerste bezoek vergeten ze meestal hoe je website heet, dus als ze lid van je nieuwsbrief kunnen worden, kun je een relatie met ze opbouwen.
Je visie voor je praktijk heeft ook te maken met hoe je je vermogens inschat. Als je denkt “ik ben niet goed genoeg of ik heb niet genoeg diploma's, tja, er zijn heleboel valkuilen die je visie voor je praktijk beïnvloeden. Dat straalt je website dan ook uit. Wanneer je bang bent voor kritiek, voor mislukken, om af te gaan, of voor het onbekende, dan voel je je niet zo goed over wat je kan bieden, en dat is dan duidelijk aan je website te zien. Je ziet dan dat de website van zo iemand volstaat met 'ik heb dit en dat diploma'. Het gaat totaal niet over de bezoeker. Het gaat alleen maar over 'ik en mijn diploma's'. Er zijn heel veel van zulke websites.
Er is ook de angst van mensen om een prijs te bepalen waar ze van kunnen leven. Mensen (helers) willen een marktconforme prijs, ze zijn bang dat ze anders geen cliënten krijgen. Is het je al opgevallen dat je met lage bedragen ook geen cliënten hebt? Ze nemen je niet serieus, ze denken als die echt wat te bieden had in plaats van me om de oren te slaan met diploma's, dan zou de prijs wel navenant zijn.”
Hoe meer vertrouwen je hebt in de waarde van wat je te geven hebt, hoe helderder je visie is. Als je twijfelt aan jezelf, dan zul je aldoor achter diploma's aanrennen, want je wil zo volmaakt mogelijk zijn.
“Wat we ook hebben is dat we bang zijn voor kritiek, dat had ik in het begin ook. Dan ben je bang dat mensen je een geldwolf gaan vinden. Wij alle vier weten dat we iets te geven hebben wat echt de moeite waard is. Want als je bij Marja een workshop artisjokken beschilderen doet in Frankrijk of in Nederland, kom je in een heel ander vibratieniveau terecht. Van lachen en blij zijn en zachtmoedigheid en lief zijn voor elkaar. En met EFT wat Mary doet kun je mensen binnen de kortste keren uit de meest vreselijke problemen trekken. Je kan ze gewoon uit een diepe poel trekken. En dat ze zelfs vergeten dat ze het probleem hadden.
En Marianne heeft groepen, die heeft haar waarde al jaren bewezen.
In de spirituele wereld mag je eigenlijk geen geld vragen, ze willen alles voor niks. Ze geven bergen geld uit aan een jas, maar jij verandert hun leven, je helpt ze om gelukkiger te leven en dat is geen geld waard.
Het begint wel ermee dat jij zelf waarde moet hechten aan wat je te geven hebt. Dat heb ik ontdekt. Ik dacht 'wat ik geef is onbetaalbaar' maar ik wil me in elk geval voor mijn tijd laten betalen en op zo'n manier dat ik ervan kan leven. Er komt van alles bij kijken, je moet een computer hebben, een internet aansluiting, folders, allerlei apparatuur enz. het kost allemaal geld. (meer details kun je in de audio opname horen).
Mensen denken vaak dat hun werk volmaakt moet zijn of zij moeten volmaakt zijn. En ze denken ook dat ze veel geld nodig hebben om hun praktijk op te bouwen en dat is echt niet waar. Je kunt met heel weinig geld een praktijk opbouwen. Helers hebben vaak geldblokkades, daar had ik zelf ook last van.
Wat ik vaak hoor is 'wanneer geld binnenkomt, gebeurt er iets en het geld gaat meteen weer op'.
Daarom behandelen we nu onszelf met EVT:
God, geef me de gelegenheid om meer mensen te dienen – ik kan meer aan, ik ben er klaar voor.
Ik ben bereid te zien wat ik moet zien, te zijn wat ik moet zijn en waar ik moet zijn, (te gaan waar ik heen moet gaan,) te zeggen wat ik moet zeggen en te doen wat ik moet doen. Wat is mijn volgende stap? Geef me de leiding, kracht en moed om dit te doen.
Margareth: “Het kan je overkomen dat je onder de voet wordt gelopen door de mensen, door de wet van aantrekking. Dat is mij overkomen.”
Opmerkingen over blokkades en valkuilen: De meeste mensen zien alleen obstakels.
Ze hebben er niet over nagedacht hoe ze willen werken. Ze weten niet wat ze bevrediging geeft en hun hart laat zingen. Ze denken alleen na over de schaduwkanten van hun werk, of aan dingen waar ze niet goed in zijn en zo trekken ze nog meer problemen aan. Er zitten natuurlijk niet alleen leuke kanten aan welk werk dan ook. Bij een bloeiende praktijk hoort ook administratie, niet alleen over je geldstromen, maar je houdt ook een administratie bij voor je cliënten en eventuele producten en andere contacten.
Een veelvoorkomend obstakel is ook dat veel mensen in een uitkerings-situatie zitten en ze willen de veiligheid daarvan behouden, terwijl ze wel een diepgevoelde drang hebben om hun bijdrage aan de wereld te leveren.
Ik merk ook dat veel mensen ook niet bezig willen zijn met wat hun werk ze eventueel financieel op zal leveren. Ze hebben daar vage ideeën over, geen concrete.
Wanneer je geïnspireerd bent, kun je ook overweldigend veel mogelijkheden zien. Voor mij is mijn grootste blokkade angst dat het teveel voor me wordt, dat ik het niet aankan. Dat heb ik immers al meegemaakt.
Samengevat zijn de klachten die ik vaak hoor:
Het wordt me teveel. Ik voel me overbelast. Ik kan het niet aan.
Ik moet alles zelf doen.
Ik word het slachtoffer van mijn eigen succes.
Ik ben moe van het harde werken. Het levert niet genoeg op.
Mensen zullen niet meer betalen – mijn prijs moet marktconform zijn. Hoe bepaal ik mijn prijs?
Als ik meer geld vraag, vinden ze me een geldwolf. Ik weet niet hoe ik de waarde van mijn hulp kan communiceren zonder een geldwolf te lijken.
Is datgene wat ik te geven heb wel geld waard?
Hoe kun je zelf waarde hechten aan wat je te geven hebt?
Iedereen kent dit al.
Het moet volmaakt zijn – het is nog niet goed genoeg. Ik moet volmaakt zijn...
Ik heb niet genoeg _______ (startkapitaal, kennis en vaardigheden, diploma's, tijd)
Als ik maar geen nare mensen aantrek – hoe trek ik de juiste mensen aan?
Ik weet niet hoe ik aan cliënten kan komen. Dit houdt vaak in dat men ook niet goed reclame weet te maken. Vaak is de praktijknaam al geen reclame. Het is ook belangrijk om goed om te gaan met je bestaande cliëntenkring om ze te behouden. Dan hoef je niet aldoor
achter nieuwe cliënten aan te hollen.
Ik heb heel veel geld nodig om mijn praktijk op te bouwen. Deze mensen willen dingen te groots aanpakken, in plaats van zichzelf een leertijd te gunnen.
Wanneer geld binnenkomt, gebeurt er iets en het geld gaat meteen weer op.
Het zit me zo tegen, en nu raak ik de passie voor mijn werk kwijt.
Hierna gingen we een rond EVT doen over geldblokkades. Normaal krijgen alleen cursisten en cliënten deze geheime Transformator procedure.
Laat al mijn negatieve projecties op geld NU ongedaan gemaakt worden. Ik heb onbewust iets gecreëerd wat ik niet wil. Ik laat elke machteloosheid en onvrijheid door geldgebrek los – ik laat het helemaal gaan.
Ik laat de angst los dat ik niet genoeg geld op mijn geldrekeningen heb.
Ik laat de angst los dat ik niet genoeg geld in mijn portemonnee heb.
Ik laat de angst los dat ik niet genoeg extra geld heb voor grote uitgaven. Ik laat alle geldangsten NU los.
Ik hoef geld niet langer te misbruiken om me onveilig en machteloos en waardeloos te voelen.
Ik ben altijd veilig, machtig en waardevol, want God Zelf zorgt voor me. Het is Gods Wil dat ik meer dan voldoende geld heb. (dat ik rijk ben) Geld is mijn vriend.
Dank Je wel dat je me dit liet ervaren. Ik hou van Je!
Ik ben bereid elke machteloosheid en onvrijheid door geldgebrek helemaal los te laten. Ik heb liever de kracht van keuzevrijheid.
Het was mijn eigen onbewuste schepping en ik vergeef mezelf. Ik vergeef geld. Dank Je wel voor geld. Dank je wel voor deze ervaringen van geldangsten, geldgebrek en geen keuzevrijheid én voor de oplossing.
Margareth: zo heb je geld gebruikt om geen keuzevrijheid te hebben, je laat dan geld voor je beslissen wat je kunt doen. Met weinig geld heb je niet veel keus. Doe dit regelmatig, want het zit best wel diep. We ervaren gebrek aan keuzevrijheid en waardeloosheid en gebrek aan waardering op veel manieren.
Ons uur is hier bijna om en ik wou het nog hebben over je eigen verhaal op je website.
Marianne wilde ook graag een rondje kloppen op “hoe kan ik meer mensen dienen”. Dat hebben we toen gedaan.
Mary vond het inspirerend, Marja vond het heel krachtig en Margareth kreeg het er zo warm van dat het zweet haar uitbrak.
Het tweede onderwerp gaat over je eigen verhaal op je website; hoe je dat het beste niet en wel kunt doen. Welke fouten maken mensen hierbij?
De Transformator trainingen voor helers gaan uit van die ene belangrijke vraag: 'Hoe kan ik dienen?'En hoe laat je op internet zien wie je bent? De angst om jezelf te zijn, jezelf te laten zien zoals je bent, kan je hierbij parten spelen. Accepteren ze je nog als je jezelf bent? Willen mensen dan nog met je werken?
Margareth: “mijn ervaring is dat wanneer mensen jou herkennen, zich in jouw verhaal herkennen en zich met jou kunnen identificeren. Je trekt mensen aan die net als jou zijn, dus is het logisch dat ze willen weten wie je bent, kan ik je vertrouwen en ga je eraan bijdragen dat mijn leven heerlijker wordt. Je gaat ingrijpen in hun leven, soms subtiel, soms heel diep en ze moeten zich wel aan jou toevertrouwen.”
Ik adviseer om je eigen verhaal op je website niet in de 3e persoon, maar in ik-vorm te vertellen. Toen ik pas begon deed ik dat ook, omdat ik dacht zo professioneel over te komen. Schrijf geen onbenullige details waar een ander niets aan heeft. Het is dus belangrijk om relevante dingen te delen.
Er kwam de vraag of het toch niet zo is dat de meeste mensen toch wel erg veel waarde hechten aan diploma's en gestudeerd hebben en dat het toch meer geloofwaardigheid geeft.
Het is wel zo dat expertise hoog gewaardeerd wordt. Denk maar aan het effect van een witte jas. In een andere teleconferentie zullen we erover praten hoe je de positie van een expert op jouw gebied kunt innemen. Het principe is natuurlijk dat je een dienst hebt, je voert een transformerend gesprek met mensen in het kader van wat dan ook, en hoe kun jij jezelf onderscheiden als expert?
Margareth: “Door het werken met de energetische technieken waarvan de resultaten zo geweldig zijn, kon ik me daarop laten voorstaan. De mensen hebben daar zoveel baat bij, dat ze er zeer lovend over spreken.”
Marja; “Ja, absoluut.”
Margareth: “En als mensen bv. naar een art-i-chaut workshop gaan, hoeven ze niet persé te zeggen 'mijn hele leven is veranderd', ze mogen ook zeggen 'ik heb een leuke middag gehad, toch Marja? Als ze minder gestressed zijn is het ook al fantastisch, toch?”
Marja: Ja, precies. Het gaat er gewoon om dat ik mensen eigenlijk blij wil maken. Dat ze in ieder geval op een positieve manier verder met hun leven kunnen.
Het onderwerp van ons volgende teleseminar op woensdag 22 februari van 19.00 – 20.00 uur gaat erover dat je cliënten nodig hebt voor een goedlopende praktijk. Hoe kom je daaraan?
Mensen denken vaak; als ik een website heb, dan komen ze vanzelf. En het is waar
dat er mensen op zoek zijn naar jou. Maar als ze al zo verlicht waren dat ze jou telepatisch wisten te vinden, hadden ze je niet nodig, nietwaar?
Het grootste deel van je zakelijke activiteiten bestaat daarom eruit om cliënten te vinden; meestal via marketing, reclame. Wat is je marketing plan?
Het is ook belangrijk om goede teksten te schrijven. Hoe schrijf je goede kopij?
Het begint al met de onderwerpsregel in je mailtjes. Als die niet de aandacht van de mensen trekt, lezen ze je bericht niet, hoe mooi je boodschap ook mag zijn.
Dit is geen gratis teleconferentie, het is bestemd voor mensen die serieus bezig zijn met het opbouwen van hun praktijk. Daarom kost het 20 euro. Mail me wanneer je besluit mee te doen, dan zend ik je het rekeningnummer van Stichting Absolute 1. Als deelnemer mag je me ook van tevoren mailen, als je bepaalde vragen graag beantwoord wil horen in onze teleconferentie.
Wij hebben de kennis
Jij hebt de macht
Samen zullen we jou bevrijden
Als je je denken meester wordt,
word je meester over alles.
Margareth Lee
Op de website www.musicdivine.eu over de Motivator van Yvonne Liew-On, vertellen haar clienten vol waardering hoe waardevol ze haar transformerende cursussen en workshops vinden. Zelf heb ik het ervaren als een warm bad van liefdesenergie. Ze verspilt geen tijd aan het analyseren van problemen. Die lossen vanzelf op nadat je geleerd hebt om je vibratie te verhogen en bewuster contact krijgt met je innerlijke Leiding, het Licht in jou dat niet kan doven. Het begin van het einde van alle lijden!
Yvonne is een ware Lichtbrenger. Ze baseert de Motivator op de principes van "Een cursus in wonderen".
Luister hier naar 1 van de Courseliederen van Yvonne Liew-On "The Power of Decision"
onze producten Naast de Transformator cursussen te koop bij ons de volgende producten:
MP3 audio "Heel je verleden" met een boekje met de tekst.
MP3 audio "Met de Transformator terug naar de toekomst van je dromen".
MP3 audio "de Transformator voor Overvloed en Meesterschap".
Aanbieding: MP3 audio "de Transfornator voor Overvloed en Meesterschap"
samen met de audio "Met de Transformator terug naar de toekomst van je dromen".
MP3 audio met Korte Trans4mator meditaties
MP3 audio's met de gesproken tekst van James Allen "Zoals een mens denkt".
Een ebook van James Allen - Van armoede naar macht.
Het ebook van Annie Rix Militz - Rijkdom en eer.
Harrriet Emilie Cady - Mijn toepassing van de Waarheid als ebook.
Het ebook "De uitweg" door Joseph Benner.
Het ebook van Henry Drummond - Het grootste goed ter wereld.
Het ebook "De paarse maan" van Deirdre Dorsett, een prachtig plaatjesboek met inspirerende tekst.
Het sprookje "Alex in Elfenland" van Margareth Lee voor kinderen van alle leeftijden, zelfs honderdjarigen.
Een luisterboek met meditaties uit de Meesters van het Verre Oosten op muziek.
Margareth Lee - Het licht in het Onze Vader; de oneindige cursus als ebook en pocketboek.
Wallace Wattles en Margareth Lee - Rijkdom door scheppend denken als ebook en tastbaar boek.
Margareth Liew-On, schrijversnaam Margareth Lee, auteur van
trans4mator.nl